Pytania i Odpowiedzi 

Najcześciej zadawane pytania skierowane do FreeAuto.pl

Poniżej przedstawiamy Państwu standardowe pytania jakie często zadawane są przez kontakt do Nas. Jeśli posiadają Państwo dodatkowe pytania proszę o kontakt telefoniczny +48 500 688 209

Jakie dokumenty są niezbędne w celu wynajęcia i zakończenia wynajmu pojazdu?

- dowód osobisty,
- prawo jazdy,
- dowód rejestracyjny,
- numer szkody i ubezpieczalnia sprawcy,

W trakcie procesu likwidacji szkody jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem. Informujemy o potrzebnych dokumentach i terminie ich dostarczenia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby zminimalizować szkodę.

Czy korzystanie z pojazdu zastępczego wiąże się z poniesieniem jakichś dodatkowych opłat?

NIE. Wszelkie opłaty związane z wynajmem pojazdu zastępczego z OC sprawcy ponosi ubezpieczyciel sprawcy.

Gdzie można odebrać pojazd zastępczy?

Pojazd zastępczy zostaje dostarczony pod wskazany adres/ lokalizację?

Jak długo można korzystać z pojazdu zastępczego?

W przypadku wystąpienia szkody całkowitej pojazdu zastępczego można używać do chwili wypłaty odszkodowania. W przypadku szkody częściowej pojazd zastępczy udostępniany jest nam na technologiczny czas naprawy naszego pojazdu.

Na jakie auto zastępcze mogę liczyć?

Udostępniany pojazd zastępczy zawsze jest tej samej klasy, co pojazd uszkodzony.

Czy przysługuje mi pojazd zastępczy, jeśli posiadam drugi samochód?

TAK. W takim przypadku również przysługuje pojazd zastępczy.

Dlaczego otrzymałem informację od Towarzystwa Ubezpieczeniowego sprawcy, że pojazd zastępczy został mi przyznany
jedynie na x dni?

Znamy prawa osób poszkodowanych, dlatego w takich sytuacjach należy postępować zgodnie z naszymi wytycznymi.